معاون بازرسی و نظارت اصناف استان فارس گفت: در رصد بازار شب یلدا برای ۵۶ واحد صنفی متخلف شیراز پرونده تشکیل شد که ارزش این پرونده‌ها بیش از ۲۱۹ میلیون ریال است.
کد خبر: ۶۹۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 23 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدمهدی عرب  اظهار داشت: در ایام شب یلدا اکیپ‌های معاونت بازرسی و نظارت اصناف استان فارس در قالب 8 اکیپ خودرویی، 10 تیم موتورسوار و 70 نفر از ناظران افتخاری و با همراهی تعزیرات حکومتی به نظارت و کنترل بازار شیراز پرداختند.

وی افزود: این اکیپ‌ها در دو شیفت صبح و عصر و تا پاسی از شب از واحدهای آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، مواد پروتئینی، انواع شیرینی‌جات، مرغ و تخم مرغ، قصابی، ماهی و میگو بازدید کردند و به شکایات مردمی و برخورد با متخلفان پرداختند.

 

معاون بازرسی و نظارت اصناف استان فارس افزود: در رصد بازار شب یلدا شیراز از تعداد 142 واحد صنفی در رسته‌های ذکر شده بازرسی شد و برای 56 واحد صنفی که تخلف آنان محرز شده پرونده تخلفاتی به ارزش 219 میلیون و 574 هزار ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت تعداد 21 مورد گزارشات مردمی واصل شد که پس از بررسی برای 4 مورد از این شکایات پرونده تخلفاتی تشکیل، 4 مورد مختومه اعلام شد و 13 مورد نیز در دست بررسی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار