معاون سیاسی امنیتی فرماندارخوی از شرکت آب و فاضلاب بازدید نمود .
کد خبر: ۶۹۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 23 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

دکتر تیموری معاون سیاسی فرماندار خوی با حضور در شرکت آب و فاضلاب شهری خوی ؛ضمن بازدید از بخش های مختلف به بررسی نحوه خدمات رسانی و پاسخگویی به ارباب رجوع پرداخت.
دکتر تیموری در ابتدای این بازدید با حضور در دفتر کار مدیرعامل شرکت از وضعیت آب شرب شهر خوی سوال کردند که ، مهندس سلطانعلی ولیزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی از وضعیت آبرسانی ،چاهها و مخازن ذخیره ، توضیحاتی داد و با اشاره به جلسه برگزار شده با وزریر محترم نیرو در جریان سفر هیئت دولت به استان پرداخت و توضیحات کاملی ارائه نمود.

معاون سیاسی فرماندار خوی در حاشیه این بازدید درباره حساسیت و اهمیت کار شرکت آب و فاضلاب و نقش مستقیم آن در سلامت مردم گفت : برخورد خوب با ارباب رجوع و روحیه شاد خودکارکنان ، عاملی در موفقیت انجام امور توسط کارکنان است و در نهایت رضایت ارباب رجوع را به همراه خواهد داشت.

دکتر تیموری با اشاره به مشکلات کم آبی در شهرستان ، خواستار صرفه جویی و استفاده صحیح شهروندان از آب شرب شد و افزود : با اطلاع رسانی و ضرورت فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه منابع آب و همراهی شهروندان می توانیم بحران آب را پشت سر بگذاریم.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ضمن بازديد از بخشهاي مختلف در گفتگو با كاركنان از زحمات آنها تقدير و با تعدادي از ارباب رجوع حاضر در شرکت گفتگو و در جريان نحوه خدمات رساني قرار گرفت.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار