علیرضا تخت شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:مبارزه با فساد، رانت و عدالت اجتماعی را از مهمترین ویژگی های سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است که شرکت آب و فاضلاب شهری استان در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران، کلیه معاملات و خریدهای خود را مطابق این مصوبه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می دهد.
کد خبر: ۶۹۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 03 January 2019

علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مطابق گزارش سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)، در بین ۷۸ دستگاه اجرایی استان، شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه با مبلغ خرید بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال، در انجام خرید‌ها و معاملات مالی از طریق این سامانه، اول شد.

وی خاطر نشان کرد:استفاده از سامانه ستاد موجب به‌دست‌ آوردن سود برای هر دو طرف معامله می‌شود و کاهش هزینه و عوارض را بر پایه شفاف‌سازی به ارمغان می‌آورد.

به گفته این مسئول ،شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مسئولان برای عامه مردم و ارزیابی آن یکی از مهمترین مزایای اجرای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت:این سامانه بستر لازم را برای رقابت منصفانه بین تولیدکنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات در کشور فراهم و این امکان را ایجاد می کند که تولیدکنندگان بدون واسطه؛ خدمات و کالا برای دولت تامین کنند.

تخت شاهی تاکید کرد: بر اساس تصویب نامه انجام تمامی معاملات دستگاه های اجرایی اعم از خرید، مناقصه و مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، باید معاملات دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir به انجام برسد.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار