رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال گفت: طرح نظارت ویژه نوروزی از 15 اسفندماه در خلخال شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹ 22 February 2015

به گزارش خبرگزاری از اردبیل، بقیت‌الله باباییدر جلسه هماهنگی برنامه‌های نظارت نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال اظهار کرد: طرح پایش بازار و کالا و خدمات ویژه نوروز 94 از 15 اسفندماه سال‌جاری آغاز می‌شود و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بر شبکه توزیع، قیمت‌ها، کیفیت‌ کالاها و مخصوصا کالاهای پر تقاضا نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در کنار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و همچنین ناظران افتخاری و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در این طرح همکاری می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: نظارت بر حراجی‌ها و فروش‌های فوق‌العاده در این ایام بیشتر شده و کالاها با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود و واحدهای تحت پوشش این طرح با پارچه نوشته و در جراید و رسانه‌های محلی خلخال مشخص می‌شود که باید مشترکان در این طرح در دید مشتریان و عموم مردم قرار گیرند.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در این طرح کالاهای پر تقاضا مانند میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، محصولات غذایی و دارویی، کیف و کفش، شیرینی‌ها، آجیل و خشکبار، قند و شکر و روغن نباتی در ردیف نظارت ویژه قرار دارند.

وی هدف عمده و اصلی از نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت را تنظیم بازار و جلوگیری از تخلف و سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط تقاضای بازار اعلام کرد و ادامه داد: در ایام نوروز و چند روز قبل از آن نیز بر خدمات شرکت‌های مسافربری و حمل و نقل درون شهری، مسافرخانه‌ها، رستوران‌ها، مراکز اقامتی، غذاخوری‌ها و سوئیت‌ها نظارت ویژه انجام می‌شود که تا 20 فروردین این طرح ادامه دارد.

بابایی در ادامه بیان کرد: در جهت حمایت از مصرف‌کنندگان و مردم امسال نیز نمایشگاه همزمان عرضه مستقیم کالا با حضور 40 غرفه از 15 تا 25 اسفندماه به مدت 10 روز در خلخال بازگشایی می‌شود که مکان برگزاری این نمایشگاه بهاره تا چند روز دیگر اعلام می‌شود.

دبیر کمیته تنظیم بازار شهرستان خلخال اضافه کرد: همانند سال‌های گذشته نسبت به تامین و توزیع میوه شب عید به میزان 150 تن با همکاری اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی شهرستان اقدام شده و بازرسان بر نحوه توزیع میوه نیز نظارت می‌کنند.

وی مردم را ناظر امین بر ارائه‌دهنده خدمات عنوان کرد و ادامه داد: اگر همکاری مردم با سازمان صنعت، معدن و تجارت نباشد بستر برای سوءاستفاده بعضی از کسبه‌ها در بازار فراهم می‌شود.

بابایی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124-32426611 و 32420880 به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار