اعلام سازوکار برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه توسط رییس هیات نظارت بر انتخابات
کد خبر: ۷۱۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 16 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اتاق ارومیه ، جعفر صادق اسکندری ، رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه : اعضای اتاق بازرگانی با ارائه کارت عضویت یا کارت بازرگانی احراز هویت خواهند شد و به ازای ارائه کارت‌های مورد اشاره (عضویت و بازرگانی) کارت الکترال جهت رای‌گیری به آنها اعطا می‌شود. در زمان برگزاری انتخابات اسامی و کد کاندیدها روی صندلی افراد درج شده و افراد با وارد کردن کد مورد نظر می‌توانند به کاندیدای خود رای دهند.

وی افزود : زمان شروع تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی از سوم اسفند ماه تا پایان نهم اسفند ادامه دارد و همچنین روز دهم اسفند نیز هر گونه تبلیغات از سوی کاندیدای اتاق بازرگانی ممنوع است و چنانچه فردی در این روز اقدام تبلیغاتی داشته باشد، تخلف تلقی می‌شود.

اسکندری گفت با بیان اینکه زمان قانونی برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر یازدهم اسفند ماه است گفت : هنوز درباره زمان تمدید رای‌گیری صحبتی نشده است و چنانچه حضور مراجعه‌کنندگان در این روز زیاد باشد احتمال دارد که زمان رای‌گیری مجدد تمدید شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه در پایان گفت : هشتاد درصد اعضای اتاق ارومیه «کارت بازرگانی» دارند و برابر گزارش آماری منتشر شده از سوی واحد صدورکارت اتاق بازرگانی ارومیه ، سهم کارت‌های بازرگانی حقوقی و حقیقی از کل کارت‌های صادره عضویت و بازرگانی اتاق ارومیه در حال حاضر بالغ بر 80درصد است و کارت عضویت 20 درصد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار