مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه یک عنوان کتاب با محوریت نقش روحانیان در هشت سال دفاع مقدس هم اکنون تالیف می‌شود، گفت: برای گردآوری مطالب و رونمایی از آن در سریع‌ترین زمان، در تلاش هستیم.
کد خبر: ۷۱۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 20 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی ظهر امروز در همایش علمداران عاشورایی و نکوداشت روحانیان رزمنده که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: مبارزات روحانیان و مجاهدت‌های این قشر از جامعه در طول تاریخ منشاء اثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌هایی که انجام گرفته است از آذربایجان غربی 400 روحانی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته‌اند، ادامه داد: اما متاسفانه نقش عمیقی که این طیف در پیروزی کشورمان داشت مورد غفلت قرار گرفته و تبیین نشده است.

سرایی با اظهار اینکه یک عنوان کتاب با محوریت نقش روحانیان در هشت سال دفاع مقدس هم اکنون تالیف می‌شود، گفت: برای گردآوری مطالب و رونمایی از آن در سریع‌ترین زمان، در تلاش هستیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روحانیان همیشه در رویدادهای مختلف تاریخی پیشقراول بوده و هم خودشان را در معرض خطر قرار داده‌ و هم اینکه سایر اقشار مردم را ارشاد کرده‌اند، گفت: اما این نقش مهم و تاثیرگذار تبیین نشده است و رسانه‌ها به آن نپرداخته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار