مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی گفت: زنان در توسعه کشور به ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی که از دستورات مقام معظم رهبری است، نقش اساسی دارند.
کد خبر: ۷۲۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 27 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی شهلا تاجفر امروز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی روستایی و عشایری و توانمندی‌های زنان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و امروز این پازل رنگین کمان توانمندی‌های استان که با شیوه‌ای هنرمندانه ترسیم شده، نمونه‌ای از حضور زنان در جامعه است.

وی ادامه داد: زنان در توسعه کشور گام مهمی برداشته‌اند و به ویژه در تحقق اقتصاد مقاومتی که از دستورات مقام معظم رهبری است نقش اساسی دارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی افزود: این نمایشگاه نمونه‌ای کوچک از توانمندی‌های زنان آذربایجان‌غربی در بحث اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تفکرها و اندیشه‌ها و اراده قوی زنان استان را نمایش می‌دهد، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، شناساندن نقش زنان روستایی، عشایری و شهری در جامعه، کمک به گسترش بازاریابی محصولات روستایی و عشایری و توسعه ارتباط بین خوشه‌های تولید است.

تاجفر ادامه داد: اشتغال زایی برای دختران تحصیل کرده جویای کار و آشنایی بازدیدکنندگان با قابلیت‌های زنان استان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان محسوب می‌شود.

در ادامه عارف خدرلو مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی گفت: اشتغال روستایی یکی از دغدغه‌های فکری دولت به ویژه در بحث بانوان است و تکنولوژی جدید پاسخگوی اشتغال روستایی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه این نمایشگاه از  8 تا 12 اسفند امسال از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی واقع در پارک جنگلی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه محصولات تولیدی روستایی و عشایری و توانمندی‌های زنان آذربایجان‌غربی در 210 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار