نماز جمعه خوی
امام جمعه خوی گفت: ماه بهمن یادآور خاطرات شیرین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که باید برای همیشه در ذهن ها ماندگار باشد.
کد خبر: ۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳ 23 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری در نماز عبادی سیاسی این هفته خوی ، با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن خواستار برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر برنامه های ایام الله دهه فجر شد .

وی اظهار داشت:وقایع مهمی در این ماه اتفاق افتاده که لازم است به آنها توجه خاصی شود.وقایعی همانند : بازگشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران ،استقبال تاریخی ملت ایران از رهبر خود، سخنرانی تاریخی امام راحل در بهشت زهرا، بیعت تاریخی همافران ارتش با امام و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در روز  22  بهمن سال  57و استقرار نظام جمهوری اسلامی .

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به توطئه های غرب بر علیه اسلام و ایران اسلامی اظهار کرد: غربی ها و حکام مرتجع عرب منطقه از قدرت اسلام و مسلمانان، بیداری اسلامی، محور قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی برای مبارزان مسلمان احساس خطر جدی می کنند و برای مقابله با این امر توطئه کرده و سعی در متفرق کردن مسلمانان دارند.
پس از اقامه نماز جمعه هزاران نفر از مردم نماز گزار و عاشق حضرت محمد (ص)شهرستان خوی همزمان با سایر شهرهای استان و ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی، اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر بزرگ اسلام (ص) را محکوم کرده ،خواستار بیداری و وحدت مسلمانان جهان و ایستادگی در برابر این نوع حرکت های غیر انسانی شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار