فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:اکیپ‌های نظارتی از ۲۰ فروردین تا ۲۵ اسفند ماه سال آینده به صورت شبانه روزی در پایانه‌های استان در قالب طرح نوروزی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۷۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸ 07 March 2019

فریبرزکرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: این اکیپ ها به منظورکنترل و بازرسی ناوگان حمل و نقل برای ارائه خدمات به کلیه مسافران با حداکثر توان بانجام وظیفه می پردازند.

وی خاطر نشان کرد:درراستای خدمات رسانی به کاربران جاده ای و ایجاد ترافیک روان و ایمن برای مسافران نوروزی، مجموعه اقدامات را در دست اجرا دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: برای استقرار واحدهای خدماتی و اطلاع رسانی، مکان یابی انجام شده و تمامی گشت های راهداری با جدیت در انجام مأموریت ها و اجرای طرح ویژه راهداری شامل: لکه گیری، روکش آسفالت، تعمیر و راه اندازی سیستم روشنایی و چراغ های چشمک زن، ایمن سازی و آشکارسازی نقاط پرحادثه اقدامات مفید و مناسب را انجام خواهند داد.

به گفته این مسئول،در ایام نوروز  71 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار داشتن210 دستگاه اتوبوس،940 دستگاه مینی بوس و 800 دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را انجام می دهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار