سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران ۵ استان غربی کشور در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 24 March 2019
آماده باش کامل به استانداران 5 استان غربی کشور

، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی بسیار قوی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از غرب کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران 5 استان غربی کشور خبر داد و در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: برای اطلاع دقیق از وضعیت جوی کشور در روزهای آینده، با رئیس سازمان هواشناسی کشور مستقیما صحبت کردم. مطالب ایشان حکایت از ورود سامانه بارشی بسیار قوی از غرب کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه داشت.

وی افزود: بیشترین بارندگی را برای استان‌های لرستان، خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب ایلام پیش بینی می‌کنند.

سامانی با بیان اینکه با استانداران این استان‌ها جهت اطمینان از آماده‌باش کامل تماس گرفتم، نوشت: ستاد بحران در هر 5 استان تشکیل جلسه داده است و پیش بینی های لازم را انجام داده اند.
سخنگوی وزارت کشور گفت: تاکید کردم که از اطلاع رسانی کامل از طریق صداوسیما و رسانه ها و در موارد لزوم به صورت حضورى به عشایر و روستاییان عزیز و کسانی که در مناطق جنگلی و در نزدیکى رودخانه‌ها و در چادرهای مسافرتی اتراق کرده‌اند یقین حاصل نمایند و تمام فرمانداران این استان‌ها در آن ایام در آماده‌باش کامل باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار