رئیس پلیس راه شمالي استان فارس با اشاره به آغاز بارش باران در محورهاي مواصلاتي از صبح امروز، گفت: در حال حاضر محورهاي مواصلاتي فارس باز و ترافيك روان و عادي است .
کد خبر: ۷۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 31 March 2019

تابناک فارس به نقل از سایت پلیس فارس: سرهنگ عبدالهاشم دهقاني ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان فارس، افزود: از صبح امروز یکشنبه 11 فروردین شاهد بارش باران در سطح استان و اكثر محورهاي مواصلاتي هستيم .

وي گفت: با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي و نظر به بارش هاي رگباري باران، احتمال آبگرفتگي معابر در سطح استان وجود دارد كه كليه مسافران و رانندگان بايد ضمن رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي، به هشدارهاي پليس توجه كنند .

رئيس پليس راه شمالي فارس با بيان اينكه در حال حاضر كليه محورهاي مواصلاتي استان باز است، افزود: از كليه مردم عزيز تقاضا داريم از سفرهاي غير ضروري به استان فارس خودداري كنند و در صورت نياز به سفر قبل از حركت، از وضعيت محورهاي مواصلاتي و سالم بودن وسيله نقليه خود اطمينان حاصل كنند .

دهقاني با اشاره به اينكه طبق پيش بيني ها بارندگي در سطح استان تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر ترافيك در كليه محورهاي مواصلاتي عادي و روان است .

رئیس پلیس راه شمالی فارس از رانندگان خواست تا ضمن رعايت سرعت مطمئنه در جاده ها، از سلامت سيستم بخاري، ترمز، برف پاک كن و روشنايي خودرو اطمينان حاصل كنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار