سفر خود به استان های گلستان و مازندران را نظارت مستقیم بر روند ارزیابی و پرداخت خسارت زیان‌دیدگان دانست و گفت: اولویت بیمه آسیا، ارائه خدمات شایسته به بیمه گذارانی است که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند.
کد خبر: ۷۳۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 01 April 2019
مسعود بادین هدف سفر خود به استان های گلستان و مازندران را نظارت مستقیم بر روند ارزیابی و پرداخت خسارت زیان‌دیدگان دانست و گفت: اولویت بیمه آسیا، ارائه خدمات شایسته به بیمه گذارانی است که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند. مدیرعامل بیمه آسیا ضمن ارزیابی مثبت از نشست خود با مسئولان استانداری استان های گلستان و مازندران و تشکر و قدردانی از حضور تاثیرگذار تمام نیروهایی که با جان و دل به سیل زدگان خدمت می کنند، بیان داشت: تاکنون بیمه آسیا با تشکیل ستاد ویژه امور سیل زدگان و اعزام مدیران فنی، کارشناسان و ارزیابان رسمی خسارت، بخش اعظمی از خسارت های وارد شده را برآورد و ارزیابی کرده است. وی ادامه داد: امیدواریم با تثبیت وضعت جوی در مناطق سیل زده، بتوانیم فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت ها را به صورت دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم. بادین با اشاره به ارزیابی یکصد میلیارد ریالی خسارت های وارد شده از سیل در ۲ استان مازندران و گیلان، اظهار داشت: براساس فرآیند کارشناسی ارزیابی خسارت، تاکنون مبلغ بیست میلیارد ریال به بیمه گذاران خسارت دیده پرداخت شده است و امیدواریم با بازگشت هموطنان به منازل و مراکز کسب و کار خود بتوانیم به صورت دقیق، خسارت را ارزیابی کنیم و پرداخت خسارت ها را انجام دهیم. وی با بیان اینکه بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی دارد، گفت: بیمه آسیا در کنار انجام امور بیمه ای هموطنان سیل زده، با همیاری نمایندگان و کارکنان، تاکنون سه محموله کمک در قالب بسته های غذایی و بهداشتی بین هموطنان سیل زده توزیع کرده است و بسیار خوشبین هستیم که با تداوم اینگونه کمک ها و تلاش بی وقفه تمامی نیروهای امدادی، وضعیت مناطق سیل زده به وضعیت عادی باز گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار