تیم بازرسی طرح صیانت از حقوق شهروندی فرمانداری ارومیه از راه‌آهن این شهرستان بازدید و با مسافران گفت و گو کرد.
کد خبر: ۷۳۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 02 April 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی روز سه شنبه تیم بازرسی طرح صیانت از حقوق شهروندی فرمانداری ارومیه در این بازدید، در مورد قیمت بلیت‌ها در ایام نوروز، وضعیت سرویس های بهداشتی و نمازخانه در این مجموعه و به طور کلی نحوه خدمات رسانی به مسافران بررسی های لازم را انجام دادند. 
در این بازرسی‌ از سوی ناظران بر لزوم استقرار یک دستگاه خودپرداز در راه‌آهن و در نظر گرفتن تمهیداتی برای جا به جایی مسافران تاکید شد. 
به گزارش ایرنا نبود تعرفه مناسب برای حمل و نقل مسافر به شهر در این نقطه از شهر یکی از مشکلات و چالش های مسافران است که زمینه نارضایتی آنان را فراهم کرده است. 
برای سوار شدن به تاکسی و انتقال به شهر ارومیه از این ایستگاه راه آهن هر فرد حدود 15 هزار تومان پرداخت می کند. 
راه آهن ارومیه یکی از مهمترین مطالبه های مردم این شهر و استان بود که بعد از 18 سال در سال گذشته با حضور رییس جمهوری محقق شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار