مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه:
مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه با اشاره به کاهش میزان دبی ورودی آب به سد کرخه اظهار کرد: میزان ورودی آب به سد به میزان 4 تا 5 هزار متر مکعب بر ثانیه در حال کاهش است و این مساله جای خوشحالی دارد.
کد خبر: ۷۳۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 02 April 2019

محمدرضا یزدانی‌پور با تاکید بر مهار شدن سیلاب بزرگ در مسیر سد کرخه، اظهار کرد: سیلاب بزرگی توسط رودخانه کرخه کنترل شد و اکنون حجم این سیلاب در حال فروکش کردن و میزان ورودی آب به این سد نیز در حال کاسته شدن است.

به گزارش"تابناک" وی با تاکید بر اینکه کاسته شدن میزان ورودی آب به سد کرخه امری مهم و خوشحال کننده است، عنوان کرد: میزان ورودی آب به سد کرخه به میزان ۴ تا ۵ هزار متر مکعب در حال کاسته شدن است.

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه با تاکید بر اینکه امید داریم سیلاب‌های آینده نسبت به سیلاب‌های گذشته کم‌حجم‌تر باشد، گفت: میزان خروجی آب از دریچه‌های سد را افزایش دادیم تا حجم مخزن برای سیلاب آینده در شرایط عادی قرار گیرد.

یزدانی‌پور عنوان کرد: اکنون میزان خروجی آب حدود 1800 مترمکعب بر ثانیه تا 2 هراز مترمکعب بر ثانیه تنظیم شده و امیدواریم این شرایط به همین شکل نگه داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید حجم مخزن سد کرخه تا حد عادی و ایمن تخلیه شود، اظهار کرد: شرایط پایین دست تحت نظر قرار گرفته تا شاهد مشکلی در این مناطق نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار