امام جمعه پلدشت گفت: متاسفانه شدیدترین احکام علیه شیعیان عربستان صادر می‌شود در حالی که سازمان‌های حق بشری نسبت به این حرکت بی‌تفاوت هستند
کد خبر: ۷۳۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 26 April 2019
شدیدترین احکام علیه شیعیان عربستان صادر می‌شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پلدشت ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات، به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با کارگران اشاره کرد و افزود: ایشان در این دیدار فرمودند که اگر خواهان نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی باشیم، لازمه آن حمایت از کار و کارگر است.

وی تصریح کرد: همچنین ایشان فرمودند رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی بوده و در صورت تحقق آن، تحریم اثری ندارد.

امام جمعه پلدشت در ادامه به حادثه سیل در کشور اشاره کرد و افزود: امام خامنه‌ای در دیدار با فرماندهان ارتش فرمودند که حادثه سیلاب، فرصتی برای شناسایی نیروهای مومن، متعهد و انقلابی بوده و حرکت سریع و عظیم اقشار مختلف مردم، ارتش، بسیج و سپاه در این حادثه، سبب عصبانیت دشمن شد.

وی در ادامه با محکوم کردن اعدام و سرکوب شیعیان به دست حکومت عربستان گفت: متاسفانه حکومت عربستان 32 تن از طلاب علوم دینی شیعه را به منظور حذف تشیع و با برچسب تروریست بودن اعدام کرد و حتی در پایگاه‌های عربستان، شیعیان از داشتن وکیل مدافع نیز منع هستند.

طالبی اظهار کرد: از سوی دیگر متاسفانه شدیدترین احکام علیه شیعیان عربستان صادر می‌شود در حالی که سازمان‌های حق بشری نسبت به این حرکت بی‌تفاوت هستند و در این راستا با توجه به اینکه آمریکایی‌ها با فروش اسلحه به عربستان، درآمد هنگفتی کسب می‌کنند و دستشان به تمامی جنایات آلوده است، اعدام شیعیان را محکوم نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط، سکوت مسلمانان و جهان اسلام جایز نبوده و دستگاه دیپلماسی کشور وظیفه انعکاس صدای مردم به گوش مجامع بین‌المللی را بر عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار