دبیرکل و رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به اینکه حرکت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، مهمترین راه حفظ وحدت است، گفت: امروز ایران اسلامی به‌عنوان خاستگاه مقاومت در منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۴۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 02 May 2019

1
به گزارش تابناک آذربایجان غربی زهرا مصطفوی در همایش بزرگداشت روز معلم و بررسی صیونیسم و فلسطین از دیدگاه شهید مطهری که در سالن اجتماعات شمس ارومیه برگزار شد افزود: برای حمایت از مظلومان و حفظ وحدت باید در راستای رهنمود های رهبری حرکت کنیم.
وی بااشاره به اینکه امام از دو منظر انسانی و اسلامی به موضوع فلسطین و دشمنی رژیم غاصب صهیونیسم توجه کرد تصریح کرد: در بعد اسلامی ایشان مسئله فلسطین را مسئله کیان اسلامی بیان کرده و اسرائیل را یک رژیم نامشروع دانسته که بزرگترین خطر برای ثبات جهانی است.
فرزند امام خمینی (ره) بااشاره به اینکه تلاش برای نابودی رژیم اشغال گر قدس را بر هر مسلمانی واجب دانست اظهار کرد: بیش از یک قرن است که ۱۲میلیون فلسطینی دچار رنج شده و بر هر مسلمانی تکلیف است برای نجات فلسطین تلاش کند.
وی خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین و تاسیس غیر قانونی رژیم صهیونیستی یک اتفاق محدود نیست و ماموریت اصلی اسرائیل نا امن کردن جوامع اسلامی و جلوگیری از پیشرفت و توسعه این کشور ها است که تهدید و تحریم ایران نمونه بارز آن است.
1
مصطفوی یاد آور شد: خوشبختانه با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی مقاومت هر روز قوی تر حرکت می کند و مرز های ایران فراتر رفته و کل منطقه را فراگرفته است.
دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بااشاره به اینکه ایران به عنوان خاستگاه مقاومت منطقه تبدیل شده است گفت: از این رو دشمن در تلاش است با ناکار آمد نشان دادن نظام و تحریم های هدفمند کشور را به هرج ومرج و براندازی سوق دهند لذا توجه به رهنمون های رهبری در این شرایط لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار