امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه نتانیاهو در برابر قدرت مقاومت‌ تعظیم کرد گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر در برابر مقاومت فلسطین متحمل شكست سختى شده و در كمتر از ۴۸ ساعت مجبور به امضاى توافق آتش بس شد.
کد خبر: ۷۴۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 10 May 2019
نتانیاهو در برابر قدرت مقاومت‌ تعظیم کرد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام رسول جمشیدی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه چایپاره با اشاره به موضوع مهم پیام قاطعانه برجامى ایران به آمریکا و اروپا افزود: سرانجام پس از عهدشکنى علنى ایالات متحده و خروج دولت ترامپ از برجام و انفعال و ناتوانى سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در تأمین منافع برجامى کشورمان، ایران تصمیم به کاهش سطح تعهدات خود در توافق هسته‌اى گرفت.

وی افزود: برجام در بندهاى ۲۶ و ۳۶ به کشورمان حق داده که اگر طرف مقابل، تعهد خود را نقض کرد، جمهورى اسلامى ایران نیز تعهدات برجامى خود را به‌صورت کلى یا جزئى انجام ندهد.

امام جمعه چایپاره گفت: اقدامات اخیر جمهورى اسلامى ایران، به ‌منزله یک واکنش در مقابل آمریکا و اتحادیه اروپا بوده و در صورتى که آنها بخواهد پرونده ایران را به شوراى امنیت سازمان ملل بکشانند، ایران اقدامات سختى را در مقابل واشنگتن و سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: بدون ‌شک در صورتى که طرف اروپایى در ۶۰ روز آینده اقدامى فورى، عملیاتى، تضمین شده و قاطعانه در راستاى حفظ منافع ایران در برجام صورت ندهد، جایى براى مصالحه با آن‌ها از سوى جمهورى اسلامى ایران باقى نخواهد ماند.

جمشیدی در ادامه با اشاره به اینکه نتانیاهو در برابر قدرت مقاومت‌ تعظیم کرد افزود: رژیم صهیونیستی بار دیگر در برابر مقاومت فلسطین متحمل شکست سختى شد و در کمتر از ۴۸ ساعت مجبور به امضاى توافق آتش بس شد.

وی اظهار کرد: نوع واکنش مقامات صهیونیستى به آتش بس اخیر به‌معناى این است که رژیم صهیونیستی در این نبرد نیز شکست سختى متحمل شده و بینى این رژیم یک بار دیگر به خاک مالیده شده است.

امام جمعه چایپاره در ادامه با اشاره به ماه مبارک رمضان و با بیان راهکارهای درک بهتر این ماه تصریح کرد: برای استفادۀ بهتر از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، باید از خوردن غذای حرام و شبهه ناک پرهیز کرده و با خداوند از طریق انس با نماز جماعت و قرآن و دعا ارتباط گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار