امام جمعه چالدران گفت: آمریکا بدعهد بوده و از برجام خارج شد و همین نشان داد که دل‌بستن به دشمن در عمل چیزی جز ناکامی نداشته است.
کد خبر: ۷۴۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 10 May 2019
 دل‌بستن به دشمن در عمل چیزی جز ناکامی ندارد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی امروز در آیین نماز جمعه چالدران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر تعهدات خود در برجام به وعده‌های خود عمل کرده است اظهار کرد: این در حالی است که طرف مقابل ایران یعنی آمریکا بدعهد بوده و از برجام خارج شد و همین نشان داد که دل‌بستن به دشمن در عمل چیزی جز ناکامی نداشته است.

وی افزود: خروج آمریکا از برجام ثابت کرد که راه‌حل مشکلات در نزد دشمن نیست و در این زمینه، خداوند متعال در قرآن کریم فرمود برای مقابله با دشمن هر چه می‌توانید مهیا کنید تا دشمن را بترسانید و همچنین امام علی(ع) فرمود هرگز عهدشکن نبوده و دشمنت را به پیمان فریب نده.

امام جمعه چالدران تصریح کرد: انفعال و ناتوانی کشورهای عضو برجام مانند روسیه، انگلیس، آلمان، چین و فرانسه سبب شد که جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرد که اگر دشمن این توافقنامه را نقض کرد، ایران نیز تصمیم متقابل در این زمینه اتخاذ کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: آنها دارای فعالیت‌های پرتکاپویی بوده و مردم‌محور و از مردم و برای مردم هستند و در مسئله سیل نیز در کنار سیل‌زدگان بوده و به آنان کمک کردند.

آقایی گفت: آنان خدمت بی‌منت در جامعه ارائه داده و مورد اعتماد مردم هستند و همواره در سختی‌ها و دشواری‌ها خدمات ارزنده‌ای را به هم‌نوعان خود ارائه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار