فرماندار قوچان:
فرماندار قوچان گفت: ۱۲ پارک محله‌ای جدید در شهرستان قوچان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 09 August 2015
علیرضا قامتی در نشست خبری خود که به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خداوند در قرآن به قلم و آنچه می‌نویسد قسم خورده است و این نشانگر اهمیت نوشتن و تاثیرگذاری آن بر سرنوشت انسان‌ها و جامعه است.

قامتی در ادامه با اشاره به روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران با خلق یک خبر بخش عظیمی از جامعه را هدایت می‌کنند و زندگی خود و جامعه را تغییر ‌و در عقوبت و پاداش آن شریک خواهند بود.

فرماندار قوچان در ادامه به وضعیت این شهرستان اشاره کرد و افزود: در جهت ایجاد یک تیم هماهنگ و منسجم در مدیریت شهری تاکنون حدود 80 درصد از مدیران تغییر کرده‌اند و الباقی مدیران باقی‌مانده نیز به‌علت فعالیت خوب همراهی با سیاست‌های کلی شهرستان در حال انجام خدمت هستند.

قامتی تصریح کرد: در سال جاری در مجموع از محل اعتبارات کشوری و استانی در حدود 14.5 میلیارد جذب شهرستان شده که این افزایش تاثیر بسزایی بر رفع مشکلات و بالا رفتن سطح رضایت‌مندی شهروندان قوچانی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از شاخص‌ها منفی شهرستان از 3 تا 8 واحد منفی در استان به 3 تا 5 واحد مثبت تغییر یافته است، تاکید کرد: افزایش 20 درصدی فعالیت واحدهای صنعتی و اشتغال‌زایی 300 نفر و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از دیگر اقدامات در جهت توسعه اقتصادی و رفع مشکل بیکاری در شهرستان بوده است.

فرماندار قوچان در ادامه بیان داشت: در مجموع در سال گذشته بالغ بر 80میلیارد تومان پروژه در زمینه‌های مختلف انجام شده است.

قامتی در پایان از احداث 12 پارک محله‌ای از محل اعتبارات ملی یک میلیارد و دویست میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری عملیات گازرسانی در 27 روستای این شهرستان برنامه ریزی شده است که از شهریور ماه شروع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار