مسئول بسیج دانشجویی کازرون در واکنش به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: هاشمی‌رفسنجانی بداند که روستاییان از برخی خواص انقلابی‌تر هستند.
کد خبر: ۷۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 09 August 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:هادی صحرابان در آیین اختتامیه اردوی جهادی روستای باغ‌دشت بخش جره بالاده کازرون اظهار داشت: زمانی در یک خانواده روستایی یک تا سه شهید تقدیم انقلاب شده و زمانی که پیرزن و پیرمرد روستایی عصازنان پای صندوق رأی می‌روند و اعلام وفاداری خود را به انقلاب اعلام می‌کنند این یک شاخص انقلابی بودن است.

وی گفت: زمانی که درصد حضور مردم روستایی باوجود محرومیت‌ها و کمبودهای فراوان در انتخابات و مراسم ملی و مذهبی بیشتر از دیگران است خود بیانگر انقلابی بودن آنهاست.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون خطاب به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تصریح کرد: وقتی شما که یک روستازاده هستید به هویت روستایی خود توهین می‌کنید، باید نگران باشیم که هویت انقلابی خود را نیز دچار خدشه می‌سازید.

صحرابان به حضور مردم روستا در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: جا دارد برخی خواص در اردوهای جهادی حضور یابند تا متوجه شوند درصد انقلابی‌گری روستاییان چقدر است.

مسئول گروه جهادی دانشجویی کازرون نیز آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره‌های مذهبی و اجتماعی، ویژه‌برنامه‌های روز شهدا در روستاها شامل پیاده‌روی از مسجد روستا تا گلزار شهدای روستا، شب یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی و ورزشی را از فعالیت‌های مهم گروه اردوی جهادی در روستای باغ‌دشت کازرون برشمرد.

احمد زارعی، برگزاری اردوی نیم‌روزه فرهنگی خاص نوجوانان و جوانان روستا، برنامه‌های ورزشی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، آموزش امداد و نجات و … را از جمله برنامه‌های دیگر اردوی جهادی در این روستا عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار