فرماندار ارومیه از تشکیل پارلمان مشورتی زنان ارومیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این پارلمان با معرفی اعضا از سوی مدیرکل امور بانوان استانداری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 17 May 2019
 پارلمان مشورتی بانوان در ارومیه تشکیل می‌شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی‌رضا ملامحمدی‌زاده ، با اشاره به انتشار برخی خبرها در خصوص لغو پارلمان مشورتی بانوان در ارومیه، اظهار کرد: چنین خبری اصلا صحت نداشته و منتظر امور بانوان در استانداری هستیم تا نفراتی که متشکل از ۲۰ نفر است را برای تشکیل انتخابات معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یک سال برای تشکیل این پارلمان هیچ هزینه‌ای نشده است، تصریح کرد: اینکه برخی از کانال‌های تلگرامی در خصوص هزینه‌ها و بیت‌المال برای تشکیل پارلمان مشورتی امور زنان خبرهایی را انتشار داده‌اند باید گفت که کذب بوده و تاکنون هیچ هزینه‌ای برای تشکیل پارلمان در آذربایجان‌غربی نشده است.

فرماندار ارومیه از تشکیل پارلمان مشورتی زنان ارومیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این پارلمان با معرفی اعضا از سوی مدیرکل امور بانوان که متشکل از ۵۷ نفر است در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سال گذشته براساس اساسنامه ارائه شده از جانب شهلا تاجفر مدیرکل این پارلمان، جلسه تشکیل یافته و انتخابات برگزار شده بود اما با توجه به خبرهای انتشار یافته در کانال‌های خبری، انتخابات پارلمان مشورتی ارومیه با وجود اینکه تمام شده اما اعلام نشد و انتخاب هیات رئیسه نیز به تاخیر افتاده است.

 این پارلمان به‌ عنوان یکی از ابزارهای تحقق افزایش مشارکت زنان در دستیابی به توسعه پایدار و متوازن و بازوی مشورتی دفتر بانوان و خانواده در جهت اجماع نظر مسئولانه در حوزه تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و محلی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار