امام جمعه خوی گفت : امروز آمریکا با حربه تحریم اقتصادی و با استفاده از عوامل خائن محتکر و سودجوی داخلی در حال مبارزه با ملت ایران است .
کد خبر: ۷۴۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 17 May 2019
آمریکا از محاصره اقتصادی ایران راه به جایی نبرده است

به گزار ش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه خوی با اشاره به اول خرداد سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به وسیله آمریکا افزود: در واقع 40 سال است آمریکا ایران را محاصره اقتصادی کرده اما هیچوقت به هدف خود نرسیده است.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکاییان و مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اظهار کرد: بی‌تردید آمریکا هیچوقت توان جنگ نظامی با ایران را ندارد.

امام جمعه خوی گفت: ترامپ که اخیراً موضوع حمله نظامی را مطرح کرده است در دوران انتخابات ریاست جمهوری به طور مکرر عنوان می‌کرد که عملیات‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه و آسیا هیچ ثمره‌ای به جز خسارات به آمریکا نداشته است.

وی بیان کرد: به طور مثال در ابتدای پیروزی انقلاب آمریکا هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کـرد اما شکست خورد و یا در حمله نظامی به افغانستان غیر از تـلفـات نیروهای خود و مردم افغانستان نتیجه‌ای نگرفت ضمن اینکه در حمله نظامی به کشور سوریه شکست خورده و مفتضحانه بازگشت.

شکوری در ادامه اظهار کرد: تعداد زیادی از کارشناسان سیاسی و نظامی آمریکا که مخالف جنگ آمریکا با ایران هستند، شکست ایالات متحده را حتمی ارزیابی کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار