کد خبر: ۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ 24 January 2015
بارش برف از شامگاه پنج‌شنبه در ارتفاعات شهرستان سوادکوه، عبور و مرور از مسیرهای روستایی را مختل کرده بود اما ظاهرا در این باره از قبل اطلاع‌رسانی نشده بود.

به گزارش فارس، بارش برف که از شب گذشته به صورت پراکنده در ارتفاعات این شهرستان آغاز شده است، محورهای مواصلاتی برخی روستاها را مسدود کرده است.

این در حالی است که بسیاری از مسافران پشت این برف سنگین مانده‌اند و هیچ‌گونه اقدامی در رابطه با بازگشایی مسیر رخ نداده است.

عده‌ای از مهمانان اردوگاه شهدا در منطقه خطیرکوه این شهرستان ، گلایه خود را از مسئولان ذی‌ربط اعلام کردند و بیان داشتند: از شب گذشته که برف شروع به باریدن کرد، هیچ نیروی امدادی برای بازگشایی مسیر به این منطقه مراجعه نکرد و همچنین بسیاری از خودروهای شخصی هم بر اثر سرما دچار ایرادات فنی شده‌اند.

نکته جالبی که آنها بیان داشتند این بود که با توجه به اینکه بارها از طریق رسانه‌های مجازی پیگیر وضع آب و هوا بودیم اما هیچ‌گونه خبری از اینکه قرار است برف سنگینی در مازندران ببارد، ندیدیم.

جا دارد اشاره شود که مدیریت بحران استان باید قبل از چنین اتفاقاتی که قابل پیش‌بینی است، از طریق رسانه‌ها اعلام هشدار کند تا مسافران، مهمانان و مردم مازندران در برابر چنین اتفاقاتی آمادگی لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار