مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هفته گذشته سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۳۷۸ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۱۵۲ ریال در تالار ارومیه معامله شد.
کد خبر: ۷۴۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 29 May 2019
معامله سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۳۷۸ میلیارد ریال در تالار ارومیه

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وحید جوادی با اشاره به معاملات انجام شده در تالار ارومیه در هفته گذشته اظهار کرد: در این هفته، ۱۲۰ میلیون و ۳۶ هزار و ۳۹ سهم و حق تقدم شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.

وی با اشاره به ارزش ریالی این سهام افزود: ارزش ریالی این سهام برابر با ۳۷۸ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۱۹۱ هزار  و ۱۵۲ ریال بوده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۵۳ درصد معاملات صورت گرفته در تالار ارومیه مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش بوده است و همچنین هفته گذشته ۶۸ کد معاملاتی جدید در تالار ارومیه صادر شد.

وی عنوان کرد: در طول هفته ۱۲ کارگزاری از ۱۵ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۳۰۸ شرکت بورسی و فرابورسی را در تالار ارومیه مورد معامله قرار دادند.

جوادی عنوان کرد: در این مدت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۵ درصد به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: همچنین در این هفته سهام شرکت سیمان فارس و خوزستان با ۶ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورش منطقه‌ای قرار داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار