معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: عفاف و حجاب جزو فرهنگ جامعه اسلامی ما بوده و وظیفه دینی و شرعی ملت ایران است که به آن عمل کنند‌.
کد خبر: ۷۵۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی در اولین جلسه عمومی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که امروز در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، با اشاره به مسئله حجاب در جامعه اظهار کرد: عفاف و حجاب از ارزش‌های نهادینه شده و هنجارهای جامعه ما است که رابطه مستقیمی با آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: علاوه بر آن عفاف و حجاب جزو فرهنگ جامعه اسلامی ما بوده و وظیفه دینی و شرعی ملت ایران است که به آن عمل کرده و پایبند آن باشیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی به منشور حقوق شهروندی که در سال 95 که توسط رئیس جمهور رونمایی شد، اشاره کرد و گفت: منشور حقوق شهروندی در 120 ماده و برگرفته از قانون اساسی و اسناد بالادستی، برای پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای حقوق شهروندی تهیه و تدوین شده است.

وی تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند خود مجری این منشور باشد و در زمینه اجرا و تحقق این منشور که برگرفته از قانون اساسی و اسناد بالادست است باید توسط همه قوا و مسوولان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از دبیران برتر و شایسته حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در ادارات تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار