شانزدهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه صبح امروز یکشنبه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 07 July 2019

 

تابناک / در ابتدای این جلسه قاضی مسعودی مقام از متهم خیراله بیرانوند عضو هیات مدیره سابق بانک سرمایه خواست تا به ادامه دفاعیات خود بپردازد.

متهم بیرانوند با حضور در جایگاه گفت: در جلسه قبل راجع به حقوق من اشتباهی صورت گرفت و من در این مدت تلفن های زیادی جواب دادم که اطرافیان به من زنگ می زدند و می گفتند شما حقوق ۹۳ میلیون تومانی گرفتی و سهم ما چیزی نشده است.

قاضی مسعودی مقام از متهم پرسید در سال ۹۳ میانگین حقوق شما ۴۱ میلیون تومان و در سال ۹۴ میانگین حقوق شما ۳۲ میلیون تومان بوده است.

متهم بیرانوند گفت: بخشی به عنوان حقوق ثابت بوده و ۵۶ میلیون تومان از آن بابت سنواتی بوده که من آن زمان در بانک نبوده ام.

وی با اشاره به عدم همکاری هیات مدیره وقت بانک سرمایه گفت: هیات مدیره وقت در ارایه شکایت کیفری ممانعت به عمل می آورد که من به ناچار از مجمع یا رئیس هیات مدیره مجوز می گرفتم و ساعت جلسات را باید تغییر می دادیم که به عنوان مثال از ساعت ۵ و نیم صبح تشکیل می شد.

بیرانوند با اشاره به پرداخت سودهای موهوم در بانک سرمایه گفت: سود سال ۹۳، ۴۹۴ ریال بود که به ۱۴ ریال تقلیل دادیم و به تایید بانک مرکزی رسید و باعث شد از این طریق بتوانم ۱۹۲ میلیارد تومان پرداخت سود موهوم جلوگیری کنم.

این متهم مستندات صحبت های خود را به دادگاه ارایه داد.
برچسب ها: بانک سرمایه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار