در نوروز 94 صورت می‌گیرد
تابناک: رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان از افزایش قیمت گوشت قرمز در اصفهان در نوروز 94 خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اصغر پورباطنی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: افزایش 2 هزار تومانی گوشت قرمز در بازار امروز طبیعی است.

وی با بیان اینکه از گذشته تاکنون افزایش قیمت گوشت قرمز در آستانه سال نو یک امر طبیعی بوده است، افزود: احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز در نوروز 94 را داریم.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان تصریح کرد: اکنون قیمت گوشت بره درجه یک به ازای هر کیلو 28 هزار تومان، گوشت گوسفندی درجه دو به ازای هر کیلو 19 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به افرادی که گوشت قرمز را با قیمت ارزان‌‌تری نسبت به دیگر واحد‌ها به فروش می‌رسانند، ادامه داد: این افراد مخلوطی از گوشت گوسفندی درجه یک و درجه دو را به ازای هر کیلو با قیمت 24 هزار تومان به فروش می‌رسانند. امروزه قدرت خرید مردم با توجه به شرایط اقتصادی کم شده است.

این مسئول با اشاره به نوسانات قیمت بیان کرد: شرایط آب و هوایی در این فصل از سال سبب می‌شود که عشایر نتوانند گوسفندان خود را به بازار عرضه کنند و این امر منجر می‌شود که با افزایش قیمت روبه‌رو شویم.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان یادآور شد: ما در تولید گوشت قرمز منجمد دخالتی نداریم و شرکت‌های آزاد این فعالیت را انجام می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار