آرای انضباطی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی در رابطه با درگیری بازیکنان و مسؤولان دو تیم 90 ارومیه و کارگران میاندوآب در جریان بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال این استان صادر شد.
کد خبر: ۷۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 27 July 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی دیدار تیم‌های نود ارومیه و کارگران میاندوآب از سری مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی که تا دقیقه 90 بازی با تساوی 2 به 2 در حال برگزاری بود، به علت درگیری بازیکنان ناتمام ماند و هیات فوتبال آذربایجان‌غربی پس از گذشت یک هفته از برگزاری این مسابقه آرای انضباطی این درگیری را اعلام کرد.

برابر اعلام کمیته انضباطی هیات فوتبال استان خاطیان دیدار بین تیم‌های نود ارومیه و کارگران میاندوآب تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمشان در دیدارهای رسمی و دوستانه محروم خواهند بود.

محمد حسنی سرپرست تیم 90 ارومیه، یحیی بهاری مربی تیم 90 ارومیه، هدایت حسن پور، عرفان مصطفی‌زاده و علی‌اکبر حاتم‌اوغلو از بازیکنان تیم 90 ارومیه و سعید تتار مربی کارگران میاندوآب، مهدی سلمانی، میلاد بخشی، داوود سیفی، احسان باقری و سیامک جودی نیز از بازکنان تیم کارگران میاندوآب خاطیان درگیری دیدار این دو تیم هستند که محروم شدند.

به گزارش فارس، لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور 10 تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور صعود می‌کنند. باشگاه 90 ارومیه که یک تیم در دسته یک فوتبال کشور را هدایت می‌کند، به دنبال اخذ سهمیه دیگر در لیگ‌های دسته‌های پایین نیز است.

سال گذشته نیز تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار