رئیس هیات جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی گفت: اردوی تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان قهرمان جهان، پنجمین اردوی آمادگی خود را به میزبانی ارومیه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۷۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 09 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی امان‌زاده  با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی به منظور آمادگی مردان والیبال نشسته کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود اظهار کرد: پنجمین اردوی تیم ملی به میزبانی ارومیه از روز جمعه ۲۲ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران انتخابی از سوی سرمربی تیم ملی و کادر فنی، داود علیپوریان، صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیر کفشدار از استان مازندران، میثم علیپور از گیلان، محمدرضا سبحانی‌نیا از اصفهان، مهرزاد مهروان از البرز، حسین گلستانی از قم، محمد نعمتی از گلستان، مرتضی رمضانی از قزوین، میثم حاجی‌بابایی از آذربایجان‌شرقی و حسین دریکوند از لرستان هستند.

‍ رئیس هیات جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این ورزشکاران زیر نظر هادی رضایی سرمربی و بهمن تاروردی‌زاده مربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و علی کشفیا به عنوان سرپرست در اردو حضور دارند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران فعال این رشته در آذربایجان‌غربی می توانند در این تمرین‌ها حاضر شده و از تجربه‌های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره‌مند شوند.

امان‌زاده بیان کرد: پنجمین مرحله از اردو آمادگی تیم ملی والیبال نشسته ایران تا ۲۸ شهریور ماه در ارومیه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار