شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه با حضور در ورزشگاه تختی حمایت خود را از تیم فوتبال 90 اعلام کردند.
کد خبر: ۷۷۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 14 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد حضرت‌پور  اظهار کرد: شهرداری ارومیه در مکان‌هایی که جوانان در آنجا از شادابی و نشاط برخوردار می‌شوند حضور یافته و معمولا در مسابقات تیم فوتبال 90، هزاران جوان ارومیه‌ای در ورزشگاه جمع شده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

شهردار ارومیه گفت: شهرداری ارومیه در پی انگیزه دادن به کادر و بازیکنان تیم فوتبال 90 ارومیه بوده و امید است این تیم نوپا سرپا ایستاده و به عنوان افتخار شهر ارومیه و استان در لیگ برتر معرفی شود و بنابراین شهرداری و شورای شهر ارومیه به تیمداری فوتبال کمک کرده تا تیم بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

حجت الاسلام محمد خلیل‌پور عضو شورای شهر ارومیه نیز بیان کرد: بی‌شک اگر زمان اجازه بدهد حتما در محضر تیم 90 خواهیم بود.

مرتضی پیری دیگر عضو شورای شهر ارومیه با تاکید بر اینکه از تیم 90 حمایت می‌کند تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای و همگانی از جمله فعالیت‌هایی که کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه به دنبال آن است و از آن حمایت می‌کند.

رسول اصغرزاده نیز با اشاره به اینکه تیم 90 خواهان گام نهادن در مسیری است که به انسجام فوتبال کمک کند گفت: برای کمک به این انسجام، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و اعضای شورای شهر نیز کمک کرده و امکانات شهری را در اختیار این تیم قرار می‌دهند.

عضو شورای شهر ارومیه بیان کرد: بی‌شک وظیفه ذاتی مدیریت شهری است که بتواند شور و نشاط اجتماعی را در شهر افزایش داده و جوانان را به سمت سلامتی سوق دهد تا جوانان اوقات فراغت خود را در مسیر ورزش سپری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار