کد خبر: ۷۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 17 August 2015

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: آزادگان با صبوری دوران سخت اسارت را پشت سر گذاشتند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند.

خبرگزاری فارس: آزادگان شکوه مقاومت را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند

رسول جلائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک       فرا ‌رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: 26 مرداد یادآور پایمردی رزمندگان و مجاهدانی است که در گذر از سیم خاردار دشمن ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کرد.

وی مبارزه با نفس را بزرگ‌ترین دستورالعمل مبارزه با بدی‌ها و ناملایمات درون آدمی دانست و تصریح کرد: توجه به این مسئله می‌تواند تمام عرصه‌های زندگی را تحت تاثیر مهربانی، گذشت و... قرار دهد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان آزادگان را اسوه صبر و پایداری خواند و خاطرنشان کرد: آزادگان با صبوری توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

وی 26 مرداد را یادآور خاطرات مردانی دانست که از بیدادگری‌ها در دنیای اسارت بهره گرفتند که نسخه شفابخش آن را کامل‌ترین مخلوق خداوند برای اهل زمین و پیروان خود صادر فرمود.

جلائی یادآور شد: در 26 مرداد سال 69 شادترین روزهای مردم ایران رقم خورد و فرزندان این مرز و بوم پس از سال‌ها درد و رنج در آغوش مردم جای گرفتند و زیباترین صحنه‌های مهرورزی، همدلی و همراهی را خلق کردند.

به گزارش فارس، 26 مرداد سال 69 میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعث عراق به خاک پاک میهن وارد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار