نماینده مردم بوشهر در مجلس:
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختلاف در کشور بر سر توافق هسته‌ای مطلوب دشمن است،و مهمتر از توافق هسته‌ای حفظ وحدت و پرهیز از دودستگی در کشور بوده، چیزی که مورد تاکید ویژه رهبری است.
کد خبر: ۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 18 August 2015
عبدالکریم جمیری در همایش بسیجیان جزیره خارگ ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: تمام عشق امروز بسیجی‌ها، خواسته رهبرشان و عمل به منویات ایشان است.

جمیری تصریح کرد: تفکر بسیجی در شرایط فعلی یک توفیق است و این که عمر انسان در مسیر پاسداری از حریم دین و ارزش‌های الهی و حراست از انقلاب اسلامی صرف شود، بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختلاف در کشور بر سر توافق هسته‌ای مطلوب دشمن است، خاطرنشان کرد: مهمتر از توافق هسته‌ای حفظ وحدت و پرهیز از دودستگی در کشور بوده، چیزی که مورد تاکید ویژه رهبری است.

جمیری گفت: در توافق اخیر، منافع ملی ما در مبحث تسلیحات، مدت زمان محدودیت تحقیق و توسعه هسته‌ای و چگونگی برداشتن تحریم‌ها با چالش مواجه است و همین موضوعات اهمیت لزوم بررسی دقیق و کارشناسانه برجام را مشخص می‌کند و اساسا برابر اصل 125 و 77 قانون اساسی تعهدات بین‌المللی کشور باید از طرف مجلس شورای اسلامی بررسی شود و مورد تصویب قرار گیرد.

وی به بررسی مشکلات جزیره خارگ پرداخت و یادآور شد: اکثر موضوعات مربوط به خارگ با مسئولان ذی‌ربط و عالی‌رتبه کشوری مطرح شده و کماکان در حال پی‌گیری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار