فرماندار چرداول گفت: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا و زنده نهادهای عمومی انتقال دهنده شور و نشاط اجتماعی هستند و ارزش و جایگاه سازمان ها نزد مردم در گرو وجود روابط عمومی توانمند است.
کد خبر: ۷۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 18 August 2015
به گزارش تابناک ایلام ، پرویز کولانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان اظهار کرد: روابط عمومی واسطه و هماهنگ کننده بین سازمان ها و گروه های اجتماعی است و چشم بینا، گوش شنوا و اعتبار سازمان ها محسوب می شود.
وی افزود: مهم ترین عاملی که ارزش و جایگاه یک سازمان را در میان افکار عمومی تقویت می کند، یک روابط عمومی منسجم و قدرتمند است.
فرماندار چرداول یادآور شد: روابط عمومی ها در عصر اطلاعات و دیجیتال امروزی باید نقاط ضعف و قوت سازمان خود را شناسایی و از تهدیدهای خارج از مجموعه خود آگاه باشند تا با اطلاع رسانی دقیق و تنویر افکار عمومی از بزرگنمایی در تعریف و تحقیر جلوگیری کند.
کولانی تاکید کرد: خدمات بزرگ و ارزشمندی توسط دولت تدبیر و امید همچون سرمایه گذاری ، احیای پروژه های راکد، تزریق و تخصیص 100 درصدی اعتبارات، ایجاد صنایع تولیدی و اشتغالزا در شهرستان چرداول صورت گرفته است که روابط عمومی دستگاه های مختلف اجرایی باید اطلاع رسانی دقیقی از عملکرد دولت ارایه کنند.
در پایان این نشست بعد از ذکر اساسنامه و رای گیری احمد اسفندیاری، رضا آزادی ، فاطمه باوندپور، علی نجات تراحمی و همایون حیدری به عنوان اعضای اصلی شورای روابط عمومی های این شهرستان برگزیده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار