کد خبر: ۸۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 20 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: به مناسبت دهه کرامت تیم پزشکی به مناطق محروم این شهرستان برای ارائه خدمات پزشکی به مردم اعزام شدند.

  سعید برومند‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه،اظهار داشت: رسالت خبرنگار یک رسالت خطیر در دنیای عصر اطلاعات است. حرفه خبرنگاری جدای از خبرسازی است و خبرنگار واقعی و متعهد واقعیت جامعه را بدون حاشیه‌سازی مطرح می‌کند.

وی بابیان اینکه خبرساز کسی است که به دنبال حاشیه‌سازی و دروغ‌پردازی است،عنوان کرد: کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد و رسالت اصلی نباید فدای فرعیات و حواشی شود.

برومند‌زاده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری که از ابتدای تعطیلات تابستانی زیر نظر سپاه در شهرستان اجرا شده است،گفت: تفرجگاه تعالی‌بخش با هدف انجام برنامه‌های فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و مردم در پارک شهید دستغیب دهدشت ایجاد شده است.

وی افزود: تا کنون برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در این تفرجگاه اجرا شد و نمایشگاه‌های متعددی نیز با موضوعات مختلف در این مکان برپا شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با اشاره به اینکه سپاه در تمامی ایام سال برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: در تمامی ایام سال به‌ویژه در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی در سطح امامزاده‌های شهرستان اجرا می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور اقشار متخلف مردم و با موضوع "‌آسیب‌شناسی استفاده از ماهواره"، جشن روز دختر، تکریم امامزادگان و برگزاری زیارت عاشورا را از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت برشمرد و افزود: 6 تیم پزشکی به منطقه محروم دیشموک در شهرستان اعزام شدند.

برومند‌زاده از برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات و بسیج طلاب شنبه 31 شهریورماه ساعت 6 عصر در شهر سوق خبر داد و عنوان کرد: یادواره شهدای حومه شرقی در شهرستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار