احمد پويافر فرماندار بندرعباس به مناسبت روز اهداي خون از اداره کل انتقال خون هرمزگان بازديد نمود.
کد خبر: ۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 09 August 2015
به گزارش تابناک، فرماندار بندرعباس در اين بازديد ضمن قدرداني از تلاش هاي سازمان انتقال خون در تامين خون مورد نياز بيماران، اظهار داشت : وجود امکانات و تجهيزات کامل ، آزمايش و توليد محصولات خوني در اين اداره کل موجب اطمينان اهداکنندگان در جهت استفاده کامل از خون  سالم مي شود.
 
احمد پويافرافزود : براساس آموزه هاي ديني ، هرکس انساني را از مرگ نجات دهد به منزله آن است که جامعه‌اي را نجات داده و لذا ارزش معنوي اين گونه فعاليت‌ها قابل سنجش با معيارهاي مادي نيست.
 
پويافرگفت : براي مشارکت گسترده مردم در اهداي خون بايد توجه بيشتري منظور گردد.
 
اين مقام مسئول در ادامه بيان داشت: اهداء خون به بيماران نيازمند يکي از مصاديق نوع دوستي و رفتارهاي خداپسندانه است و اين امر ستودني است.
 
فرماندار بندرعباس در پايان با تاکيد بر تفاوت آمار ميزان مشارکت زنان با مردان در امر اهداي خون ، تصريح کرد: اهداي خون موجب سلامتي جسم و روح انسان مي شود و چه خوب است که همه اقشار اعم از زن و مرد به اين امر خيرخواهانه و خداپسندانه مبادرت داشته باشند.
 
دکتر زارعي مديرکل انتقال خون استان هرمزگان نيز بيان داشت: تأمين خون سالم و کافي و فرآورده هاي خوني براي درمان بيماران نيازمند از 9 مرداد 1353 بعهده سازمان نوپاي انتقال خون گذاشته شد .
 
 چهل و يک سال از فعاليت اين سازمان مي گذرد و تا کنون بيش از چهل ميليون اهداي خون در تاريخ فعاليت انتقال خون رقم خورده است و هر روز شاهد پيشرفت هاي علمي و تکنيکي در استاندارد سازي و تخصصي کردن روش هاي تأمين خون و فرآورده هاي آن با هدف تضمين سلامت مصرف کنندگان و اهداکنندگان همگام با مرتفع نمودن نياز حياتي بيماران مي باشيم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار