تغییر سرمربیان تیم‌های فوتبال لیگ یکی استان مرکزی
در پایان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، سرمربیان تیم‌های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه از تیم‌های خود جدا شدند
کد خبر: ۸۰۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 25 December 2019
نتیجه تصویری برای فکری"براساس اعلام باشگاه آلومینیوم، در پایان جلسه سه شنبه شب هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک که با حضور همه اعضا برگزار شد، پس از بررسی و تحلیل عملکرد تیم در نیم فصل اول لیگ آزادگان، محمود فکری از سرمربیگری این تیم برکنار شد.
محرابی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در اینباره گفته است: با بررسی‌هایی که صورت خواهد گرفت در روز‌های آینده با نظر هیئت مدیره سرمربی جدید تیم انتخاب می‌شود.

به گفته وی، درحال حاضر مسئولیت فنی تیم برعهده حسین عبدی مربی بومی استان است و تمرینات طبق روال گذشته پیگیری خواهد شد تا سرمربی جدید معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در خصوص لیست مازادی که سرمربی سابق ارائه کرده بود گفته "با نظر به اینکه این لیست قبل از تایید مدیریت باشگاه ارائه شده است از درجه اعتبار ساقط است و کلیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند تا سرمربی جدید مسئولیت فنی تیم را برعهده بگیرد".

به گزارش ایسنا، بر این اساس هنوز تصمیمی در خصوص سرمربی جدید تیم آلومینیوم گرفته نشده و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در این خصوص به تماس‌های گرفته شده از سوی ایسنا پاسخی ندادند.

محمود فکری که فصل را خیلی خوب با تیم آلومینیوم آغاز کرد، در چند هفته پایانی لیگ امتیازات زیادی را برابر تیم‌های نه چندان مدعی و مطرح لیگ از دست داد تا این تیم تا حدودی از جمع مدعیان صعود فاصله بگیرد.

همچنین با استعفای محسن عاشوری از سرمربیگری تیم خوشه طلایی ساوه، وحید بیاتلو سرمربی جوان و موفق نیم فصل نخست تیم نود ارومیه، با توافق با مسئولان این باشگاه، در نیم فصل دوم لیک یک آزادگان، تیم خوشه طلایی ثنا ساوه را هدایت خواهد کرد.

محسن عاشوری فصل گذشته به همراه این تیم قهرمان لیگ دسته دوم شد و در اولین فصل حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور با عنوان ششمی در نیم فصل اول به کار خود پایان داد. محسن عاشوری که پیش از این یک بار از سمت خود استعفا کرده بود، به کار خود با تیم خوشه طلایی پایان داد.

محسن عاشوری در خصوص دلایل جدایی از این تیم به ایسنا گفت: عادت ندارم وقتی از تیمی جدا می‌شوم دیگر در مورد آن تیم صحبت کنم. از مردم خوب ساوه به خاطر محبتی که به من داشتند و هم چنین مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و در ادامه لیگ برای تیم خوشه طلایی آرزوی موفقیت دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار