در آذربایجان‌غربی:
یازدهمین دوره جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه آب استان آذربایجان‌غربی با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی ۱۰ دانش‌آموز حامی آب و به میزبانی شهر سیلوانا برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 26 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه آب در سیلوانا با حضور ریباز میرزایی بخشدار سیلوانا و امام جمعه این شهر برگزار شد.

رضا خسروی سرپرست دفتر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در اختتامیه جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه آب در سیلوانا گفت: امسال یازدهمین سالیست که این جشنواره بصورت سراسری در آذربایجان غربی و کشور برگزار می‌شود و امروز هشتمین برنامه در سیلوانا بعنوان اختتامیه درحال برگزاریست و شهرهای بوکان، مهاباد، ماکو، سلماس، خوی و ... هم میزبان این جشنواره بوده‌اند.
وی ادامه داد: در برنامه امسال ۲ پویش مهم "طرح ملی آموزشی بانوی آب" و "خانه تکانی و مدیریت مصرف آب" اجرا شده است.
وی افزود: سیلوانا اولین شهر کوچک در استان که جشنواره را در آن برگزار کردیم و این شهر مانند ارومیه به شهر آب معروف است ولی باید بدانیم آب همیشگی نیست و باید در مصرف آن مدیریت کنیم و قدر آب را باید بدانیم.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از ۱۰ دانش‌آموز پسر و دختر به عنوان همیار آب قدردانی و به آنها نشان حامیان آب اهدا شد.

گفتنی است، یازدهمین دوره جشنواره سراسری یادگیری نخستین واژه «آب» با هدف مدیریت بهینه در مصرف آب و تشویق آینده سازان کشور به امر صرفه‌جویی در مصرف آب در ۷ شهرستان استان برگزار و بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز در این زمینه آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار