مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد با اشاره به ضرورت شناخت ولایت و ترویج ولایت‌مداری، بین دانش‌آموزان نسل جدید گفت: طرح آموزش دانش‌آموزی "جهاد مغنیه" در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 24 August 2015

به گزارش تابناک یزد محمد اسلامی با بیان اینکه ولایت‌مداری از مهمترین ویژگی‌های ملت ایران اسلامی است، اظهار داشت: پیشرفت‌های متعدد علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایران در جوامع بین‌المللی، نتیجه ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری دانا و فداکار به ملت اسلامی است.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد با اشاره به برگزاری طرح شهید "جهاد مغنیه" در استان گفت: طرح ولایت امسال با حضور بیش از 800 نفر دانش‌آموز یزدی، با عنوان طرح شهید جهاد مغنیه از 31 مرداد تا 10 شهریور و به مدت 11 روز برگزار می‌شود.
 
اسلامی با اشاره به حضور دانش‌آموزان دختر و پسر در طرح شهید جهاد مغنیه افزود: در این طرح 291 فرمانده واحد دختر و پسر و 582 دانش‌آموز دختر و پسر به‌عنوان شورای واحد در محل اردوگاه شهید صدوقی ‌به انجام مأموریت‌های محوله خود، که از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی تدوین و تببین شده، می‌پردازند.
 
وی هدف از نام‌گذاری طرح ولایت را به نام طرح شهید "جهاد مغنیه"‌ آشنایی دانش‌آموزان با شهیدان شاخص و نخبه دانست و بیان کرد: این شهید از شهدای نخبه‌ای است که با تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی ایران و روحیه جهادی توانست معادلات استکباری منطقه را به‌هم بزند و در سن جوانی ضربات سنگینی بر پیکره دشمن صهیونیستی وارد کند.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد با اشاره به ضرورت ولایت‌مداری اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان نسل جدید، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را‌ آموزش و تربیت جوانان انقلابی مانند شهید "جهاد مغنیه" و ایجاد روحیه جهادی و پشتیبان از ولایت و انقلاب عنوان کرد. 
 
وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان منتخب و نخبه استان یزد در طرح شهید "جهاد مغنیه" امسال افزود: در این دوره آموزشی، فرماندهان واحد به مدت 3 روز و دانش‌آموزان شورای واحد به مدت 2 روز در این دوره، آموزش‌های فرماندهی، فرهنگی، نیروی انسانی و فضای مجازی را فرا می‌گیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار