بهمن سعیدی پور در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت:دریافت وجه توسط موسسات آموزشی برای پذیرش تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کذب بوده و دانشگاه صرفا از طریق آزمون سراسری و آزمون فراگیر اقدام به پذیرش دانشجویان می کند.
کد خبر: ۸۲۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 10 February 2020

بهمن سعیدی پور ضمن اشاره به عدم حضوردانشجویان غیر بومی در دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امکانات رفاهی خوابگاهی در دانشگاه پیام نور تعریف نشده لذا نقل و انتقال دانشجویان غیربومی به راحتی صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد داوطلب پذیرفته شده نیمسال دوم دانشگاه پیام نور در مرکز استان، اسلام آبادغرب، جوانرود، روانسر و پاوه ثبت نام کرده اند. ۵۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در قالب ۳۵ رشته از طریق آزمون فراگیر و آزمون سراسری و در مقطع کارشناسی بیش از ۱۰۰۰ نفر از طریق سوابق تحصیلی و بدون آزمون ثبت نام شده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: سایت سازمان سنجش از یکم لغایت ۱۵ بهمن ماه برای پذیرش دانشجویان باز بوده و به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اعلام می شود.

سعیدی پور در پایان با تشریح چگونگی برگزاری آزمون فراگیر خاطرنشان کرد: اخیرا ادعاهایی مبنی بر قرارداد موسسات آمادگی تحصیلات تکمیلی با دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آزمون فراگیر به گوش می رسد که این سخنان کاملا کذب می باشد.

وی در پایان گفت:پذیرش تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور صرفا با آزمون سراسری یا از طریق آزمون فراگیر توسط سازمان سنجش و آموزش کشور بوده که هزینه کلی ثبت نام آزمون فراگیر نیز کنتر از ۶۰ هزار تومان است؛ لذا داوطلبین به این سخنان کذب هیچ توجهی نکرده و صرفا از راه های قانونی اقدام به ثبت نام کنند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار