رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی:
رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد تایید صلاحیت شده نهایی در استان ۲۰۲ نفر بوده که از این تعداد، پنج نفر انصراف داده و ۱۹۷ نفر برای  رسیدن به ۱۲ کرسی مجلس در استان با هم رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۲۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 12 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی افزود: ۵۳۱ نفر برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی ثبت‌نام کرده‌ بودند که از این تعداد، یک نفر به آذربایجان شرقی تغییر حوزه داده و سه نفر نیز از استان‌های دیگر برای حضور در حوزه‌های آذربایجان‌غربی تغییر حوزه دادند تا جمع ثبت‌نام‌کنندگان استان در این انتخابات به ۵۳۳ نفر افزایش یابد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پس از بررسی‌های هیات اجرایی، نظارت و شورای نگهبان، ۲۰۲ نفر تایید صلاحیت نهایی شدند که از آنان هم، پنج نفر انصراف خود را از حضور در این رقابت اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: از کل واجدان شرایط داوطلبی نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان‌غربی، ۶۸ نفر در ارومیه، ۱۹ نفر در حوزه شاهین‌دژ و تکاب، ۱۸ نفر در حوزه نقده و اشنویه، ۱۷ نفر در سلماس، ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره، ۱۳ داوطلب در حوزه پیرانشهر و سردشت، ۱۱ داوطلب در میاندوآب، ۱۰ داوطلب در مهاباد و هشت داوطلب نیز در بوکان رقابت می‌کنند.

رییس  ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی ادامه داد: تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد فردا، پنج‌شنبه آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز اول اسفند ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار