تابناک آذربایجان غربی به نقد می گذارد؛
شما می توانید در این گفته گو از فرصت های شغلی و محدودیت ها سخن بگوید از تحصصی که دارید یا میزان تحصیلات خود بگویید از سالی های اشتغال یا بیکاری و شرایط بیمه ای خود سخن بگوید، یا اینکه در شرایط مشابه شما شاغلین از چه امکاناتی بهرمند هستند و نقد خود را از برگزاری آزمون های اسخدام به گوش مسئولین برسانید و .....
کد خبر: ۸۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 25 August 2015

هفته دولت، فرصت منغتنمی است برای ارزیابی عملکرد یکساله دولت و دستگاه های تابعه آن، معرفی دستاوردها در کنار نقد عملکرد دولت و نقاط ضعف آن، بهترین هدیه ای است که در این هفته می توان به مجموعه دولت و دولتمردان اعطا کرد. از همین رو «تابناک آذربایجان غربی» تصمیم دارد پنجره ای بگشاید تا هم استانی های مان بتوانند از آن طریق نظرات، مطالبات، پیشنهادات، دغدغه ها، ارزیابی ها و انتقادات خود را پیرامون عملکرد دستگاه های مختلف ابراز دارند.

موضوع گفت و گو

در همین خصوص با توجه به مطالبه شما هم استانی های عزیز برای بررسی موضوع نحوه استخدام های دولتی و استفاده از سهمیه استخدام بومی در دستگاه ها و ادارات مختلف دولتی ، در نهایت « تابناک آذربایجان غربی» تصمیم گرفت به عنوان اولین موضوع گفتگوی آنلاین به بحث «استخدام ، اشتغال و همچنین فرصت های شغلی» به ­پردازد.

تا صدای شما هم استانی ها به گوش مسئولین ذی ربط برسد. و ضمن معرفی دستاوردها ، نقد عملکرد دولتمردان استان و نقاط ضعف آنها را داشته باشیم.

شما می توانید در این گفت و گو از فرصت های شغلی و محدودیت ها سخن بگوید، از تخصصی که دارید یا میزان تحصیلات خود بگویید، از سال های اشتغال یا بیکاری و شرایط بیمه ای خود سخن بگوید، یا اینکه در شرایط مشابه شما شاغلین از چه امکاناتی بهرمند هستند و نقد خود را از برگزاری آزمون های اسخدام به گوش مسئولین برسانید و هر آنچه که در ارتباط با اشتغال و محل کار و ....می باشد می توانید با هم گفتگو کنید.

الزامات و نکاتیکه در ارسال نظرات باید رعایت گردد به شرح زیر است:

- نظر ارسالی شامل الفاظ و یا معانی توهین آمیز یا غیر اخلاقی نباشد.

- نظر ارسالی حداکثر در 3 خط یا حدود 60 کلمه باشد.

- نظر ارسالی حتما در موضوع بوده و شامل موارد متفرقه و غیر مرتبط نباشد.

- نظر ارسالی شامل اسامی افرادی که مسئولیت نداشته و امکان پاسخگویی ندارند نباشد.

- نظر ارسالی شامل اتهامات و ادعاهای اثبات نشده نباشد و صرفا ناظر به اختیارات و وظایف دستگاه مربوظه باشد.

- نظر ارسالی در خصوص دستگاه های استانی باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کارمند میراث فرهنگی
|
United States
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
سلام ده سال است صد نفریم قراردادی کار میکنیم چرا مارو رسمی نمیکنند
کارمند دانشگاه ارومیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
چرا باید کارکنانی که مدت 8 و یا 9 سال به صورت قراردادی در سازمانی کار کرده اند باید اکنون برای تبدیل وضعیت به پیمانی آزمون بدهند؟
این افراد به مدت زیادی زحمت کشیده اند و دارای تجربه شده اند و الان دور از عدالت است که با آزمون از موارد امتحانی که مربوط به دوره دبیرستان هست و مطمئنا خیلی ها رو فراموش کرده اند و به درد هم نمی خورد؛ از حق قانونی خودشان محروم بشوند//..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
با سلام 13 سال است که قراردادی کارمی کنیم اگر صلاحیت نداشتیم چرا در سازمان بودیم حالا برای تبدیل وضعیت بایدآزمون بدهیم این مدت زحمت زیادی کشیده ایم آزمون چه معنی دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار