مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال با هدف رعایت مسائل و موارد مربوط به بهداشت عمومی و جلوگیری از انتشار کرونا ویروس، جشن نیکوکاری به صورت غیر حضوری و استفاده از روشهای الکترونیکی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 06 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی در آیین گرامیداشت همزمان جشن نیکوکاری و هفته درختکاری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: هم استانی های عزیز می توانند از طریق گوشی های موبایل و با شماره گیری کد1#1*8877* و نیز از طریق اپلیکیشن هایی که از طریق رسانه های استانی معرفی شده است در جشن نیکوکاری شرکت و کمکهای خود را در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر این روشها، ادارات و دفاتر این نهاد در سراسر استان نیز این آمادگی را خواهند داشت که کمک های مردم نوع دوست استان را دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: جشن نیکوکاری قرار بود به صورت عمومی و حضوری در روزهای 14 تا 16 اسفند در مدارس،معابر عمومی و مکانهای نماز جمعه برگزار شود که امسال بخاطر شرایطی که بعد از انتشار کرونا ویروس به وجود آمده است این مراسمات لغو و جشن نیکوکاری به صورت الکترونیکی و غیر حضوری برگزار می شود.

رضایی در ادامه گفت: با تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده است همه کمک هایی که در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است قبل از عید نوروز در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی با اشاره به تقارن هفته احسان و نیکوکاری با هفته درختکاری افزود: در طول سه سال گذشته تعداد بیش از 75 هزار درخت مثمر از طریق اجرای طرحهای اشتغال زایی باغداری و نیز کاشت در منازل مددجویان، در بین خانواده های مددجو قرار گرفته است./ع

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار