فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود ۴۵۰ هزار دستکش بهداشتی و ۳۹ هزار عدد ماسک احتکار شده در قم خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف 11 هزار و 800 عدد سیگارت در نتیجه بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴ 11 March 2020

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی دستکش بهداشتی و ماسک در دو انبار قم، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی محل‌های دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شدند و طی بازرسی صورت گرفته ۴۴۷ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دستکش لاتکس و یک بار مصرف و همچنین ۹۶ عدد الکل ۴۵۰ سی سی احتکار شده و از انبار دیگر نیز ۳۹ هزار ماسک احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

سردار آقاخانی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف بیش از 11 هزار عدد سیگارت در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف 11 هزار و 800 عدد سیگارت در نتیجه بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در قم خبر داد.

مراد حسین جعفریان اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت حین گشت زنی در اتوبان "قم-تهران" یک دستگاه خودرو اتوبوس را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

وی گفت: در بررسی صورت گرفته از خودرو 11 هزار و 800 عدد سیگارت و 33گالن20لیتری گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که اتوبوس فاقد مسافر بود، تصریح کرد: در نهایت راننده دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ جعفریان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار