مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ممنوعیت مراجعه حضوری برای دریافت "سیم کارت رایگان سرپرست خانوار" در دفاتر پیشخوان و دفاتر اپراتورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 19 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شهریار بهنیا ، با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلات یک میلیون تومانی برای سرپرستان خانوارهای یارانه بگیر، گفت: برای دریافت این تسهیلات، سرپرست خانوار باید از طریق شماره تلفن همراه خود یک پیامک به سامانه مربوط جهت دریافت این تسهیلات ارسال کند.

بهنیا خاطرنشان کرد: این میان سرپرستان خانواری بودند که سیم کارت به نام خود آنها نبود و برای رفع این مشکل قرار بر این شد که سیم کارت رایگان توسط اپراتورها و دفاتر پیشخوان توزیع شود.

وی افزود: به دلیل ضرب العجلی که برای این کار داده شد، متاسفانه شاهد تجمع افراد مقابل دفاتر پیشخوان بودیم و با وجود افزایش شیف های کاری تا ساعت 20 شب و شماره دهی و... باز هم این تجمع دیده می شد.

وی با اشاره به ممنوع شدن مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر اپراتورها برای دریافت سیم کارت رایگان، افزود: برای اعطای سیم کارت رایگان مقرر شد تا این کار از طریق ارسال پُستی صورت گیرد، به طوری که اطلاعات سرپرستان خانوار به وزارت ارتباطات داده می شود و آنها بر اساس بانک اطلاعاتی که دارند سرپرستان خانوار فاقد سیم کارت را شناسایی کرده و سیم کارت رایگان به درب منازل آنها ارسال می شود.

بهنیا از مردم خواست تا از این پس به هیچ عنوان مراجعه حضوری برای دریافت سیم کارت رایگان سرپرست خانوار نداشته باشند و اطمینان داشته باشند سیم کارت رایگان در صورتی که واجد شرایط باشند به درب منزل آنها ارسال می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار