شهریار بهنیا در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فناوری و اطلاعات استان کرمانشاه از افزایش پهنای باند اینترنت خبر داد و گفت: مصرف اینترنت استان تنها ۳۰ درصد از ظرفیت اینترنت است.
کد خبر: ۸۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 20 April 2020

شهریار بهنیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:طبق سنوات سال های گذشته برای افزایش سطح اینترنت کرمانشاه اقدام و ۱۵۰۰ میلیارد تومان در بخش افزایش پهنای اینترنت استان سرمایه گذاری شده که پهنای آن از ۱۰ به ۱۰۰ گیگ ارتقاع که تاکنون ۵۰ درصد آن مصرف شده است.

وی در ادامه افزود:با شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف اینترنت،روزانه حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ گیگ افزایش داشته، سطح اینترنت ارتقاع یافت که ۳۰ درصد از ظرفیت تا کنون مصرف شده و در بخش آموزش مجازی مشکلی نخواهیم داشت.

مدیر کل فناوری استان کرمانشاه ، وضعیت اینترنت دهی در بخش روستایی را قابل قبول دانست و تصریح کرد: در برنامه ششم تعیین شده که تا سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰ درصد خانوارها روستایی باید به پوشش آنتن دهی و اینترنت دهی مجهز شوند، که در استان کرمانشاه ۸۰ درصد سایت ها در روستاها ارتقاع یافته است.‌‌

بهنیا در پایان تاکید کرد:از ابتدای شروع ویروس کرونا شبکه های اینترنتی در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت تا پیام های هشدار دهنده، آموزشی و غیره را ارسال کنند و تلاش کردیم مشکلات را مرتفع کنیم، در اویل در بخش آموزش مجازی با مشکلاتی روبه رو بودیم که مربوط به آی تی کشور بود و مختص به استان ما نبود که برطرف شد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار