فرهاد سهیلی در گفتگو با تابناک:
بخشدار مرکزی شهرستان سنقر و کلیایی گفت:جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا روستا‌های بخش مرکزی شهرستان گندزدایی و ضدعفونی شدند.
کد خبر: ۸۴۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 21 April 2020

فرهاد سهیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از آن کمیته های روستایی مبارزه با کرونا در ۱۰۷ روستای دارای دهیار با همکاری بهورزان، پایگاه های بسیج، بزرگان روستا، شورا و دهیاران تشکیل شد .

وی به مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این مصوبات اقداماتی در جهت هشدار و اطلاع رسانی در روستاها صورت گرفت و آموزش های لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام شد.

بخشدار مرکزی شهرستان سنقر و کلیایی در ادامه بیان داشت: گندزدایی و ضدعفونی در ۱۲۳ روستای دارای سکنه توسط دهیار، شورا و همکاری اهالی روستاها در چندین مرحله و به صورت مستمر انجام شد.

سهیلی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای فاصله گذاری اجتماعی، عدم برگزاری مراسمات در روستاها و کنترل ورودی روستاها به ویژه روستاهای گردشگری شهرستان از جمله اقداماتی بود که از زمان شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت هشدار در روستاهای بخش مرکزی شهرستان صورت گرفته است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار