استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به این مطلب که وضعیت سفید به این منزله نیست که دیگر خطری در آن مناطق وجود ندارد افرود: مردم این مناطق بایدمواظب باشند که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این حالت خارج می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 04 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی  با اشاره به مصوبات مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: جلسه این ستاد امروز به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و تصمیمات مهمی از جمله شناسایی مناطق سفید، زرد و قرمز کشور اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در این نشست چهار شهرستان بدره، دهلران، ملکشاهی و هلیلان در استان ایلام وضعیت سفید و کم خطر اعلام شد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مطلب که وضعیت سفید به این منزله نیست که دیگر خطری در آن مناطق وجود ندارد افرود: مردم این مناطق بایدمواظب باشند که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این حالت خارج می‌شوند.

وی با اشاره به این مهم که هر چهار روز یک بار مناطق مختلف کشور در خصوص مناطق سه گانه پایش می‌شود، افزود: تا زمانی که وضعیت این مناطق سفید است یک سری فعالیت‌ها از سر گرفته می‌شود.

استاندار ایلام ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا احتمالاً مراسم شب‌های احیا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتی امکان در مکان‌های روباز و محدود و با حداقل جمعیت و به صورت مدیریت شده از طریق صدا و سیما برگزار می‌شود.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ارتباط با وضعیت مدارس نیز گفت: مقرر شد وضعیت مدارس یک هفته دیگر بررسی شود و اگر همه چیز خوب بود مدارس در مناطق سفید از ۲۷ اردیبهشت ماه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار