کد خبر: ۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ 27 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس، حیدر اسدی در جلسه مدیران آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: : اهتمام جدی برای تامین بهداشت روحی بازنشستگان در آذربایجان غربی شکل گرفته است و زیرساخت‌های مورد نیاز در حال فراهم شدن است.

وی تلاش برای ارتقای سلامت و بهداشت روانی بازنشستگان، فراهم کردن امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت به شکل قابل‌ قبول با توجه به امکانات موجود را ضروری دانست، ادامه داد: از زمان مدیریت فریدون مصطفوی در آموزش و پرورش به بازنشستگان توجه ویژه می‌شود.

وی راه‌اندازی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در چایپاره و پلدشت را خواستار شد، گفت: مقدمات تشکیل کانون در دو شهرستان مورد اشاره در حال فراهم است، تا از این به بعد جامعه هدف ما درباره مشکلات بیمه‌ای، دیرکرد حقوق، تحصیل فرزندان، دغدغه‌های مادی و معیشتی به این نهاد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه کانون بازنشستگان در بعضی شهرستا‌ن‌های آذربایجان ‌غربی از جمله پیرانشهر، اشنویه، شاهین‌دژ، نقده و ماکو به صوت مستقل نیست، ادامه داد: این شهرستان‌ها به کانون بازنشستگان کشور وابسته هستند، بنابراین باید برای اخذ مجوز و پشت‌ سر گذاشتن مراحل قانونی مبادرت کنند.

وی اختصاص مکان مناسب به کانون بازنشستگان در شهرستان‌های بوکان و شوط را خواستار شد، اظهار داشت: در صورت تعامل و همکاری مضاعف می‌توان امکانات لازم را در بسیاری از زمینه‌‌ها برای جامعه هدف فراهم آوریم.

اسدی بازنشستگان‌ را بزرگترین سرمایه‌های نظام آموزشی در کشورمان دانست، ادامه داد: با تکیه بر این قشر از جامعه در حقیقت به معتبرترین و موثرترین منبع برای بررسی مسائل و دغدغه‌های آموزش و پرورش در ایران اسلامی دست یافته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار