فرماندار دیلم مطرح کرد
فرماندار دیلم گفت: یکی از مؤلفه‌های توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال شهرستان، منطقه ویژه اقتصادی شمال استان در دیلم است که زیرساخت‌های آن در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 29 August 2015
حسن اسماعیلی صبح امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان دیلم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در شهرستان دیلم به وعده‌های خود عمل کرده است و در این دو سال همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های دولت تلاش و کوشش کرده‌اند.

وی افزود: اعتبارات سال جاری شهرستان بالغ‌بر 170 میلیارد ریال است و در هفته دولت در شهرستان دیلم شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی27 طرح توسعه‌ای با اعتباری بالغ‌بر 162 میلیارد و 940 میلیون ریال در نقاط مختلف شهر و روستاها خواهیم بود که برخی از آن‌ها با حضور استاندار در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و برخی در روزهای باقی‌مانده مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

فرماندار دیلم با تأکید بر توسعه همه‌جانبه شهرستان دیلم تصریح کرد: در اعتبارات امسال با توجه به اولویت استاندار و مجموعه مدیریت شهرستان، پروژه بزرگ محور دیلم ـ گناوه بااعتباری بالغ‌بر 450 میلیارد ریال تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و یکی از مؤلفه‌های توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال شهرستان منطقه ویژه اقتصادی شمال استان شهرستان دیلم است که زیرساخت‌های آن در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

اسماعیلی بیان داشت: آرزوی دیرینه مردم دیلم با احداث اتاق عمل، بخش زنان و زایمان و بخش بستری در این دولت محقق شده و با در اختیار قرار دادن دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی پیشرفته با هزینه 10 میلیارد ریال بیمارستان بقیه‌‌الله دیلم تجهیز می‌شود.

وی افزود: در روستاهای شهرستان بوستان‌های امید، زمین‌های چمن، زمین‌های والیبال احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در شهر دیلم پلاژ بانوان، خانه کشتی و تکمیل منطقه گردشگری حماد اعتبارات قابل قبولی تخصیص داده شد.

فرماندار دیلم بیان کرد: گمرک دیلم باید به اداره کل ارتقا پیدا کند که در توسعه، رونق و بازار و اشتغال شهرستان تأثیرگذار باشد و در این امر مکاتبات لازم انجام و مجموعه شهرستان برای محقق شدن این امر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار