معاون فرماندار دیلم مطرح کرد
معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم گفت: برای تسریع در آبرسانی به روستائیان و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این حوزه ۵.۵ میلیارد ریال اعتبار به آبرسانی روستایی دیلم تخصیص یافت.
کد خبر: ۸۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 29 August 2015
محمد طاهری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح  مخزن ذخیره آب روستایی شهرستان دیلم با تبریک هفته دولت و با بیان اینکه امسال استان بوشهر در بحران کم‌آبی قرار دارد، اظهار داشت: مسئله آب یک مسئله جدی است و تمامی مسئولان این شهرستان برای کاهش مشکلات این حوزه تلاش وافری دارند.

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای آبرسانی روستایی خبر داد و بیان کرد: 5.5 میلیارد ریال اعتبار به آب و فاضلاب روستایی دیلم  تخصیص یافته که بتواند در تامین آب شرب روستائیان این شهرستان و تکمیل پروژه‌های آبرسانی موثر باشد.

معاون فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی چاه‌های زیدون از اولویت برنامه‌های امسال است که برای اجرای این طرح اعتبارات لازم تخصیص یافته است و 5 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به روستاهای فاقد شبکه آبرسانی تخصیص یافته است.

طاهری افزود: مردم و مسئولان نگران نباشند، زیرا که نگاه ما به آبفار روستایی و شهری ویژه است و در دولت تدبیر و امید گام‌های اساسی در حوزه آب روستایی و شهری برمی‌داریم .

مدیر آبفار روستایی شهرستان دیلم با اشاره به  افتتاح مخزن هوایی 50 مترمکعبی روستای سیاه‌مکان گفت: این مخزن با اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال  ساخته شده است.

رضا غریب‌پور با بیان اینکه این مخزن  در زمینی به مساحت 900 متر مذبع ساخته شده تصریح کرد: آب مورد نیاز این مخزن ذخیره ازخط آبرسانی کوثر تامین می‌شود و آب مصرفی روستا را پوشش می‌دهد.

وی اظهار داشت: این منبع ذخیره آب مورد نیاز روستائیان سیاه‌مکان و بنه اسماعیل را با تعداد 183 خانوار و 815 نفر تامین می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار